Indeks witryny Ludzkie losy O biznesie i finansach Książki o zarządzaniu zespołem

Książki o zarządzaniu zespołem


Post 12 wrz 2016, o 04:15

Posty: 35
Hej, własnie dostalem awans i bede zarzadzal zespolem zlozonym z grupy 10 osób. Nigdy nie miałem do czynienia z tak dużą ilością podwałdnych dlatego chciałbym trochę się podszkolić w zakresie organizacji pracy zespołu, zarządzania i komunikacji. Jakie ksiązki mi polecacie w języku polskim lub angielskim i gdzie najłatwiej je dostanę?

Post 12 wrz 2016, o 06:17

Posty: 19
Z książek za dużo się nie dowiesz, do tego nauka ze słowa pisanego trwa naprawdę długo. Odpowiednie nawyki muszą ci wejśc w krew, musisz się do nich przekonać, nauczyć, to zabiera dużo czasu. Najlepiej udać się do profesjonalnej firmy szkoleniowej zajmującej się edukacją w tym kierunku. Pozdrawiam serdecznie.

Post 12 wrz 2016, o 07:08

Posty: 31
Musze się zgodzić z koleżanką. Ksiązki są bardzo dobre ale jako uzupełnienie wiedzy i usystematyzowanie jej. Najbardziej efektywne doradztwo uzyskasz na żywo, od osoby z którą staniesz twarzą w twarz i nawiążesz interakcję. Dzięki temu trener pozna Twoje mocne i słabe punkty precyzyjnie nakierowując cię na dobry kierunek.

Post 12 wrz 2016, o 08:34

Posty: 35
Ma to sens. Coraz więcej moich kumpli bierze udział w różnych szkolenia. Jakoś nie było mi z tym po drodze, czasem nawet bagatelizowałem te sprawy, ale jak widać najwyższa pora się obudzić i zacząć działać :)


meble warszawa tanie meble kuchenne warszawa

Wróć do O biznesie i finansach

cron